بررسی،انتخاب ,خرید محصول فروشگاه توانا ارائه دهنده انواع محصولات نرم افزاری مختلف اندرویدی با امکانات فوق العاده به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران قابل دسترسی میباشد .

محل لوگو

کیبورد SK1600S


کیبورد SK1600S

کیبورد SADATA SK-1600S

کیبورد سیم دار SADATA مدل SK-1600S

امروزه شرکت های زیادی برای تامین نیاز استفاده کنندگان از کامپیوتر دست به تولید انواع لوازم جانبی از جمله موس، کیبورد و … زده اند، شرکت سادیتا نیز یکی از تولید کنندگان در این زمینه است. کیبورد ها یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر ها هستند که به دو نوع با سیم و بی سیم تقسیم می شوند، کیبورد SADATA SK-1600S یک نمونه ی ساده و کاربردی برای اکثر افرادی است که به دنبال یک کیبورد با کیفیت و قیمت مناسب هستند. این کیبورد برای کاربران خانگی، اداری و … به دلیل کیفیت خوب، قیمت مناسب و ساختار ساده آن، بسیار مناسب می باشد.

کیبورد مدل SK-1600S یکی دیگر از محصولات خوب شرکت سادیتا است که به صورت با سیم تولید شده و می توانید آن را از طریق کابل ۲٫۰ USB به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل کنید. این کیبورد با طراحی ارگونومیک خود به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی تایپ کنید و در مدت زمان زیاد، دستان شما خستگی زیادی را احساس نکنند. تعداد کلید های تعبیه شده در این کیبورد ۱۰۴ کلید است (که شامل کلیدهای مولتی مدیا نمی شود)، کیبورد SADATA SK-1600S دارای سه چراغ LED می باشد که برای اعلان روشن یا خاموش بودن کلیدهای Num Lock – Caps Lock و Scroll Lock تعبیه شده اند. این کیبورد یک صفحه‌کلید استاندارد است که مخصوص تایپ کردن سریع و راحت طراحی و تولید شده است و دارای کلیدهای برجسته ای بوده که بالاترین سطح راحتی را به شما ارایه می دهد.

مبلغ قابل پرداخت 94,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 82

مشهد.خیابان گاز .گاز 14 .حبیب بن مضاهر ۱. فروشگاه توانا فیلم بازی

فروشگاه آنلاین محصولات گروه توانا"ما به شما این اطمینان رامیدهیم که بالاترین پشتیبانی را از شما بعد از خرید خواهیم داشت در صورتی که فایلی ناقص ارسال شده از طریق (تماس باما)به ما اطلاع بدهید تا در کوتاه ترین زمان پاسخگو شما عزیزان باشیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما